Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

De dag in beeld

leave a comment »

Fotografie is een hobby van me, misschien wel meer dan een hobby. Zo nu en dan verdien ik er een paar euro’s mee. Ik wil voorkomen dat het ‘werken’ wordt dus ik wil het leuk houden en het moet zeker geen ‘moeten’ worden. Een manier om als fotograaf beter te worden is ‘kijken naar foto’s van andere fotografen’. Er zit veel niveauverschil ik nieuwsfoto’s, maar ik heb een site gevonden die dagelijks het nieuws op een indrukwekkende manier in beeld brengt. Het is vaak een serie van een stuk of 12 foto’s. De eerste paar zijn doorgaans schokkend en confronterend, de laatste wat vrolijker.  Zelf hou ik ervan om in Full Screen de serie te bekijken. De dag in beeld

Written by vanamstel

11/01/2010 bij 22:40

Geplaatst in Fotografie

Geef een reactie

