Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

iPhone versus Nexus One

leave a comment »

Vorige week kwam de Nexus One uit, de Google telefoon. Ik heb zelf de telefoon nog niet ‘live’ gezien, maar ik hoop dat iemand in mijn omgeving er snel 1 heeft. Moet ook een mooie telefoon. Zelf ben ik iPhone aanhanger (zo worden iPhone bezitters vaak genoemd). Zelf zeg ik altijd dat het ‘draagbare computer is waarmee je ook kan bellen’, en dat is ook zo. Je ontkomt er niet aan dat de iPhone met de Nexus One wordt vergeleken (via iPhoneclub).

Net als de iPhone heeft ook de Nexus te maken met opstartproblemen. Werd er bij de introductie van de iPhone geklaagd over slechte ontvangst, Nexus valt hetzelfde deel.

‘Vroeger’ was er ook nog een andere oplossing voor mobiele apparaten, Windows Mobile? (waar blijft de Nexus/iPhone killer?)

Written by vanamstel

12/01/2010 bij 20:06

Geplaatst in Gadget

Tagged with ,

Geef een reactie

