Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

13 januari 2010

leave a comment »

Het grote nieuws van vandaag is natuurlijk de natuurramp (aardbeving) in Haïti, ik verbaas me er altijd over hoeveel kracht de aardbol heeft en de impact van een beving die ‘slechts’ even duurt. Ondertussen maken we ons in Nederland nog druk over de reactie van de minister president op het Irak rapport waar ik gisteren ook over schreef. Tja, wat moet ik daar nou meer over zeggen? Je zal er maar wonen.

In gadget land zit men ook niet stil (alsof er geen Haïti bestaat). De geruchten over de iPhone tablet houden ook maar aan, nu maar hopen voor Apple dat die er ook komt. Anders is iedereen weer teleurgesteld.
Tijdens de wintermaanden verbruik je veel energie, wil je het exact weten dat is deze thermostaat misschien wat. Hoe sluit je zoiets aan op je meters in de meterkast?

Vanaf vandaag log je standaard met een beveiligde verbinding in op Gmail, je kon de optie wel al een tijdje kiezen maar dan moet je er wel een beetje verstand van hebben. Een goede zaak maar wel wat laat als je het mij vraagt.

Hoe en waarom; Hoe werden de piramides gemaakt? Dat weten we nog niet echt geloof ik, wat we wel weten is hoe die hele grote zeppelins werden gemaakt, indrukwekkend plaatje. En waarom is curling een olympische sport?

Mieb van de site “bewuste eenvoud” vraagt zich af waarom we zoveel dingen ‘moeten’. Veel dingen leggen we onszelf op, een herkenbaar stuk op haar blog. 2010 = ont-moeten!

Een idee voor Sanquin, bloedgeven belonen met bier! Tot slot nog even een lolletje.

Written by vanamstel

13/01/2010 bij 18:13

Geplaatst in Nieuws

Tagged with , , , ,

Geef een reactie

