Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

Wie ben ik? Volgens het web

leave a comment »

Gemerkt en ongemerkt laten we allemaal informatie achter op het grote internet. Sommige bedrijven verzamelen zoveel mogelijk informatie over je. Zelf probeer ik me er altijd bewust van te zijn wat ik achterlaat, maar het gaat ook wel eens mis. Verwijderen van informatie is niet makkelijk, hoewel je ‘zelfmoord’ kan plegen op internet (al je informatie wordt dan verwijderd, voor zover mogelijk). Er zijn weer site’s die dat niet willen en verbieden (Facebook).

Het kan geen kwaad jezelf regelmatig te ‘Googlen’, of gebruik de site Webmii daarvoor. Verbluffend vond ik het. Er zijn meerdere sites die dit kunnen maar deze vond ik wel leuk. Het artikel waar ik naar verwijs is van Lifehacker.com. In het artikel staan ook weer wat links naar hoe je je eigen online info kan managen.

Written by vanamstel

13/01/2010 bij 22:09

Geplaatst in Lifehacking

Tagged with , ,

Geef een reactie

