Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

En het is geworden….iPad!

with one comment

De afgelopen twee weken is er zoveel over geschreven dat het bijna geen zin heeft om het te melden, vandaag is eindelijk de Apple tablet aangekondigd. Of te wel de iPad. De geruchten gingen al een tijdje de ronde (ik schat ongeveer een jaar). Maar vanavond (19:00) was het zover, de Apple hype was naar een hoogtepunt gebracht. De geruchten waren niet te stuiten. De tablet heeft deze functie, en deze functie en deze, en deze, en deze!!! Gek werd je ervan. O ja, de tablet zag er zo, zo en zo, en zo uit! Waarschijnlijk zullen er straks berichten zijn verschijnen van mensen die alle sites hebben bekeken en welke site er het dichts bij zat.

Zelf ben ik een echte Apple-fan. Ik probeer me niets aan te trekken van de geruchten (maar lees ze wel). Ook ik was net als vele Appel-fans een klein beetje zenuwachtig over wat er komen zou. Het valt altijd een klein beetje tegen omdat er zoveel van te voren wordt besproken dat nooit alles erin kan zitten. Maar het eindresultaat vind ik heel behoorlijk en ik ben ervan overtuigd dat ik een iPad ga aanschaffen. We moeten nog 60 dagen wachten (lees: sparen, of lees: geld schrapen) en dan is het zover. Het enige dat ik zelf ‘mis’ is een webcam, maar op mijn iMac gebruik ik die ook nooit dus wat is missen?

Er zijn grofweg 3 types (verschillende opslag, 16-32-64Gb), waarbij nog een optie van 3G (30 dagen extra wachten) is. Ziet er allemaal heel gelikt uit. Als je het nog niet weet, kijk hier naar de introductiefilm en word verliefd of ga het haten (want dat kan ook, door de hele hype zijn er ook veel mensen ‘tegen’). Persoonlijk vind ik het allemaal prachtig, maar ik pretendeer ook niet onpartijdig te zijn.

Written by vanamstel

27/01/2010 bij 22:38

Geplaatst in Gadget, iPad

Tagged with , ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb hier ook een soort van mening over: check missplaatst.wordpress.com en abonneer je op mijn blog: heb je zo en dan ook wat leuks te lezen:)

    missplaatst

    19/02/2010 at 16:06


Geef een reactie

