Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

Toch nog maar een keer iPad

leave a comment »

Na de bekendmaking vorige week van de iPad dacht ik dat de storm wel zou gaan liggen na een dag of twee. Niets is minder waar, de sites puilen uit over de iPad. Er worden legio grappen gemaakt (sommige echt goed), er worden lijstjes gemaakt waarom je de iPad niet (niet dus) moet kopen, er worden lijstjes gemaakt waarom je de iPad wel moet kopen, er wordt gediscussieerd over het feit waarom er zoveel weerstand is bij bepaalde groepen, wat er niet aan deugd en wat er wel aan deugd. Twitter heeft zelfs zwaar geleden onder de aankondiging van Apple.

Zo van de zijlijn bekeken vind ik het een grappig proces. De voors en de tegens. Uiteraard bestond er al zo’n apparaat, uiteraard is de naam al geclaimed door een andere parij. Heerlijk, en volgens mij allemaal zo doordacht door Apple. Zolang de iPad in het nieuws is, is het goed. Ik denk dat het apparaat niemand is ontgaan. Zelfs elke 65+-er weet ervan (bij wijze van spreken). Een ongelooflijke marketing campagne.

Ik wil gewoon een iPad zodra die te koop is, en ik denk dat het een succes wordt. Waarom? omdat het gewoon zo is.

PS ik pretendeer niet onafhankelijk te zijn op dit gebied🙂

Written by vanamstel

01/02/2010 bij 21:41

Geplaatst in Gadget, iPad

Tagged with , ,

Geef een reactie

