Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

3 maanden niets

leave a comment »

Alweer drie maanden niets met mijn blog gedaan, het kost toch wel tijd om iets leuks te tikken. Dat is me wel tegengevallen. Als je door omstandigheden niet aan het schrijven van een stukje toekomt vervalt het bij mij snel in niets meer posten.

Maar………… Ik heb nu een iPad!

Ik hoop dat ik hierdoor sneller even een stukje kan schrijven Met de WordPress App moet ik staat zijn om eenvoudig een stukje te plaatsen. Alleen nog uitzoeken hoe ik linkjes kan maken enzo.

Hoe dan ook, straks speelt Oranje tegen Denemarken. Op zich ben ik wel een voetbalfan, maar ik voel nog niet de noodzaak om wedstrijden te gaan kijken. Vanmiddag wel kijken natuurlijk, gelukkig heeft NOS belooft dat gezoem van die Zuid Afrikaanse toeter wat zachter te zetten.

Written by vanamstel

14/06/2010 bij 11:14

Geplaatst in Algemeen

Tagged with , ,

Geef een reactie

