Dit is vandaag!

Wat mij is opgevallen, zeilend op het web

Wie zoet is krijgt lekkers

leave a comment »

Vandaag was het weer een Joran dagje, hij zit alweer een tijdje in de cel in Peru. Hij heeft alles bekend, dus de schuld vraag is makkelijk (wie er nog aan twijfelde dan). Hij hoorde de rechter vandaag zijn straf uitspreken, 28 jaar. Zijn advocaat zette op 23 jaar in. Tja, wat is 5 jaar op 23? Ik verwacht dat hij in hoger beroep gaat, hij heeft immers niets te verliezen. De rechter kan hoogstens zijn straf verhogen naar 30 jaar. Tja, wat is 2 jaar op 28? Gisteren werd zijn eerst slachtoffer juridisch doodverklaard, waarom doet hij dat boekje ook niet open? Zou voor de familieleden van Natalee veel fijner zijn denk ik. Mijn voorstel is om het gewoon niet meer over hem te hebben. Op Facebook zag ik in mij timeline een leuke spreuk staan. ‘Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is Peru’, briljant!

 

Written by vanamstel

13/01/2012 bij 21:47

Geplaatst in Nieuws

Tagged with ,

Geef een reactie

